30.8.09

i find your lack of support disturbing

Gectigimiz cuma gunu itibariyle Noel Gallagher grubun yonetim sekli ve arkadaslarinin kendisine karsi destek olmayarak son derece anlayissiz bir tutum sergiledikleri gerekcesiyle Oasis'ten bir kez daha ayrilmis bulunuyor. Birde millet Paris'te bunlar konser verecek diye bilet alip butun gun beklemis. "Ne kadar ozur dilesem az ama adim hidir elimden gelen budur, kimse beni anlamiyor, ben sizden daha cok uzgunum, valla bak" tarzi cumlelerle devam ettigi gereksiz aciklamasinin tamami suradan okunabilir. Cok guzel bahis acilir aslinda bu gelisme uzerine. Onumuzdeki birkac sene icersinde "Biz yine birlestik, hatta bu reunion hadisemizin dvdsi de cikiyor, hello lan Manchester!" diye bagirip tekrar sahneye cikacaklarina adim gibi eminim.

Hiç yorum yok: