2.11.09

roger rabbit sequel


Yillar once henuz 6-7 yaslarimdayken evimizin karsisindaki videocudan kiralanmis vhs formatindaki Who Framed Roger Rabbit'i ilk kez izledigim ani hala unutamam, buyulenmis gibi bakakalmistim ekrana. Sonraki zamanlarda da videocu amca ve annemin anlamsiz bakislari esliginde ayni filmi israrli bir tutum sergileyerek defalarca kiralatmis, genel toplamda da en az bir 20-30 kez izlemistim heralde. Buyurkende birsey degismedi, televizyonda ne zaman denk gelsem oturdum izledim, yarin sabah uyansam ve gorsem yine gecerim karsisina, boyle degisik bir duygusal bag vardir Roger ile aramizda.

88 yapimi filmimizin devaminin cekilecegi takip eden yillar icersinde surekli gundeme gelip durdu ancak ilk kez bu kadar ciddi aciklamalar yapiliyor. Hayal dunyasindan ekrana yansittiklari ile ozellikle bir donemin cocuklarinin gelisimlerinde kalici etkiler birakan Robert Zemeckis mart ayindaki beyanatlarindan sonra simdi de ilk filminde senaristleri olan Jeffrey Price ve Peter Seaman'in yeni senaryo uzerinde calismaya basladiklarini duyurdu. Kadroda eskilerden kimlerin olacagi ve kullanilmasi muhtemel yeni tekniklere dair bir bilgi vermese de onumuzdeki gunlerde haberler gelmeye baslar.

Hiç yorum yok: