18.9.09

laf soyledi balkabagi



Billy Corgan bir kez daha ucretsiz olarak album yayinlamaya karar vermis. Smashing Pumpkins'in kayitlarina 3 gun once baslanan yeni albumu 'Teargarden by Kaleidyscope' ekim sonundan itibaren sarkilar kaydedildikce internet uzerinden indirilebilecek ve toplamda da 44 sarki olacakmis.

Oyle gruplar ve insanlar var ki gecirdikleri surecleri soyle bir dusunup, en azindan benim gozumde nerelerden nerelere geldiklerini gordukce gulsem mi uzelsem mi bilemiyorum. Kendisinin fanatikleri (tabi hala varlarsa) bana katilmayacaklardir elbette ancak geride birakilan on yildan kisa sure icersinde Corgan ve oyuncagi haline gelen, kendisi haric orijinal kadrosundan kimseyi barindirmayan Pumpkins'i o kadar sacma bir hale geldiler ki, bu saatten sonra bedava versen ne farkeder? kac kisi cekecekte dinleyecek? diye dusunmekten kendimi alamiyorum. Bu albumle koklerimize donecegiz demis bir de.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

zeitgeist albümünde girdikleri yol düşünülürse, köklere dönme konusu bana gerçekçi geldi. zeitgeist fazlasıyla 90'lardaki pumpkins gibi kokan, hatta ve hatta yer yer sabbath ve floyd'da göz kırpan bir sound içeriyordu. 2000'li yıllarda çıkabilecek en iyi albümlerden biriydi bence. yeni albümün de güzel olacağını düşünüyorum, sadece yanlış bir satış/dağıtım politikası uygulanıyor.