14.1.10

bunlar kim ya


NME'ye roportaj veren James Murphy yeni albumle birlikte muhtemelen LCD Soundsystem defterini kapatacaklarini soylemis. Diger elemanlarin grup icinde kendisine eslik etmekten hallice bir pozisyonda yer aldiklari, zaten neredeyse tek basina olan Murphy gibi adamlarin kalkip dagiliyoruz seklinde beyanatlar vermelerine bayiliyorum ben. Hayir yarin kendi isminle solo isler cikarsan bile muhtemelen yine bu adamlarla beraber yapacaksin, onun yerine direkt ben grubun adini Murphy ve Dadaslar olarak degistirmek istiyorum desen de cok fazla itiraz eden olmazdi heralde. Bu arada album hadisesi de Chinese Democracy'ye baglandi neredeyse. Yapiyorum, inanilmaz oluyor, bitiyor, bir saniye, yaptim al derken mevzu ne ara 'cikinca dagiliyoruz'a kadar geldi anlamak mumkun degil.

Hiç yorum yok: